یزدفردا "آقاي ميرحسين موسوي كه در دوران حاكميت اصلاحات به تصريح خويش نگراني نداشته امروز نگران از اوضاع كشور به صحنه آمده است! چيزي كه براي ما در مورد اين مدعي پيروخط امام! جاي تعجب است اين كه در زماني كه شديدترين هجمه‌ها عليه ارزشهاي انقلاب و اسلام صورت مي‌گرفت و همين اصلاح‌طلبان به زعم باطل خود به موزه سپردن تفكر و خط امام را اعلان نمودند و تقليد از مراجع عظام را كار ميمون تلقي كردند، در زمان رانت‌خواري‌هاي گسترده و قوم‌سالاري و باندبازي‌ها و قلع و قمع مخالفين و توهين‌هاي بي‌سابقه به تمامي مقدسات اسلام و هر نه روز يك بحران دولت خاتمي (مانند هيجدة تير كه طي آن سران استكبار سرنگوني جمهوري اسلامي را به هم تبريك گفتند) و اظهار رضايت‌هاي مكرر سران استكبار جهاني از عملكرد اصلاح‌طلبان چگونه خيال آقاي ميرحسين مدعي پيرو خط امام راحت بوده و امروز بدان تصريح مي‌كنند؟!! و عجيب‌تر اين كه چگونه راحتي خيال ايشان با آرامش خاطر سران استكبار و همنوايي و همصدايي آنها و اعلان رضايت آنها از اصلاح‌طلبان همسو ويكسان شده و در زماني كه نيروهاي متعهد و دلسوز انقلاب به خاطر خطر استحالة ماهيت انقلاب مي‌سوختند ايشان با آسودگي خاطر به هنرنمايي و تشكيل نمايشگاه نقاشي خود مشغول بوده‌اند؟ خطر استحاله‌اي كه اصلاح‌طلبان پيمانكار افتخاري آن براي طراحان بيروني بودند!
شگفتي سوم كه عجيب‌تر از دو شگفتي سابق است نگراني امروزِ آقاي موسوي است. زيرا اين نگراني نامبرده امروز با دو پديده شگفت مواجه شده، پديده شگفت اول اين كه سران استكبار خاصه امريكا و صهيونيزم هم استثناءً دلسوز ملت شده و مكرراً ازعملكرد دولت نهم اظهار نگراني مي‌كنند و تقريباً شبيه همين حرفها و اتهامات را در مورد اين دولت بر زبان مي‌رانند!!
پديده شگفت دوم اين كه اين دو نگراني هماهنگ داخلي و خارجي با اظهار رضايت‌هاي مكرر و فراوان و بي‌مانند رهبر انقلاب در مورد دولت نهم همراه شده است تا جايي كه رهبر انقلاب اين دولت را بهترين و اصولگراترين دولت ناميدند و تخريب‌هاي غيرمنصفانه مخالفين را عنوان بي‌بند و باري دادند و فرمود كه اين گناهي نيست كه خدا از آن بگذرد! و در سخنراني اخير خود در سنندج با قاطعيت تمام اين حضرات را (كه البته در اينجا گوششان به طور كامل ناشنوا مي‌شود) خطاب كرده تصريح نمودند كه مگر من در جريان مسائل كشور نيستم؟! و نيز فرمودند: من حرفهايي را كه مخالفان و منتقدان با انصاف و بي‌انصاف شما در زمينة كارشناسي نشده بودن كارهاي دولت ذكر مي‌كنند هيچ جدي نمي‌گيرم! (خطاب به رئيس جمهور)
و با كنار زدن ماسك مجازي صداقت و دلسوزي و اصلاح از چهرة حضرات فرمودند: «بسياري از مسائلي كه در مورد اوضاع كشور مي‌گويند واقعيت ندارد» و در دفاع از عالمانه بودن برنامه‌ها و اقدامات دولت نهم بيان داشتند كه:
« در مجموعه كساني كه در دولت نهم و قوة مجريه مشغول فعاليتند ذهنهاي باز و فعال و نگاه‌هاي عالمانه بين آنها زياد است».
و بدين ترتيب كوس رسوايي عده‌اي به صدا درآمد كه براي وصول به مطلوب تظاهر به انقياد در مقابل ولايت فقيه مي‌كنند و از اول كار صداقتشان با مردم همين قدر است و به قول قديمي‌ها سالي كه نكوست از بهارش پيداست!
البته جبهة به اصطلاح اصلاحات نبايد خيلي از اين حرف‌هاي امثال اين نويسندة اصولگراي سختگير مكدّر شوند زيرا در عوض از حمايت‌هاي ويژه‌اي هم برخوردارند چه اين كه يادمان نرفته كه خانم رايس در آخرين روزهاي حضورش در كاخ سفيد تصريح كرد كه ما از هر گروهي كه عليه احمدي‌نژاد فعاليت كند حمايت خواهيم كرد! و آقاي بوش هم گفت كه «ما از مخالفين احمدي‌نژاد و اصلاح‌طلبان حمايت مي‌كنيم». و نيز در همان نطق آخرين گفت «ما اميد زيادي به اصلاح‌طلبان در ايران و منطقه داريم» (مبارك)!
و البته شايد ما ندانيم و بتوان گفت كه دفاع خاص و بي‌بديل رهبر انقلاب و توصيف اين دولت به عنوان بهترين دولت (از بعد انقلاب تاكنون) عليرغم همه خبرگي معظم‌له در مباني شرعي و سياسي و اعتقادي و اجرايي يك اشتباه است و حضرات چيزهايي خبر دارند كه ايشان خبر ندارند!
و اما يكي شدن حرف حضرات با دشمن هم دليل دارد و آن اين كه دولت نهم خاصه آقاي دكتر احمدي‌نژاد كشور را به چنان روز سياهي نشانده است كه حتي سران استكبار و دشمنان اين ملت نيز ناخواسته دلشان به حال اين ملت به ترحم آمده و باعث نگراني آنها گرديده است!! در اين صورت ما به خاطر اين حرف‌هاي خالي از ادب ليبراليستي چندين

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا